PRIMAVERA LIFE
– Illat, fény és életkedv energiamezője
Az értékes növények természetes gyógyító erejével hozzájárulunk az ember és természet egyensúlyának életminőségéhez.
HIVATÁSUNK
“PRIMAVERA alapítóként életünk feladatának tekintjük, hogy a kiválasztott minőségű termékeink fejlesztését felelősségteljes bánásmóddal a természet iránt végezzük, ugyanúgy ezek fenntartható előállítását. Minden döntés mögött az a gondolat áll, hogy a tiszta, hamisítatlan természet tökéletes kiegyensúlyozottsággal ajándékoz meg. Ezért a PRIMAVERA kíméletesen és tiszteletteljesen jár el a Földünk erőforrásaival.”
Ute Leube és Kurt Ludwig Nübling
- Az gondos és felelősségteljes bánásmód az emberrel és természettel minden döntésünk alapja.
- A mindennapi ösztönzésünk a klienseink igényeinek a kielégítése. Értékelve és meleg szívvel vesszük a találkozásokat és nagyra értékeljük a kompetens tanácsadást.
- A gondosan előállított termékeinkkel több életkedvhez akarunk klienseink életében hozzájárulni.
- Elkötelezzük magunkat a legmagasabb minőségű és tisztaságú termékek értékesítésére. Az ökológiai termesztési projektek felépítése szívünk csücske és aktívan segítjük ezeket.
- A sokéves és élő tapasztalatainkat egymás között és az összes partnereinkkel megosztjuk.
- A PRIMAVERA-t a munkatársai identifikációja és szenvedélye emeli. Ehhez egy különleges munkakörnyezetet létesítünk.
- A belső és külső partneri kapcsolatok tiszta és minden oldal számára becsületes megállapodásokra és szerződésekre épülnek.
- Merész és megoldást kereső teamként állunk elébe a növekedő kihívásoknak.
- Kölcsönös bizalom és respektálás döntő feltételek a cégünk filozófiájának és céljaink megvalósításában
A PRIMAVERA LIFE alapítói és tulajdonosai Ute Laube és Kurt L. Nübling 30 év eseménydús évére tekintenek vissza és elárulják, hogy még mi várható az aromaterápia pionírjától és piacvezetőjétől.
Ute Laube: Utazásaink alatt megismertük más kultúra helyiségek holisztikus szemléletét és hitét a növények gyógyító erejében. Amikor később illóolajokkal érintkezésbe kerültünk, egyből lenyűgöztek minket. Maga a felismerés, hogy ezek a növényi erők egyaránt testre, értelemre és lélekre jó hatással vannak, megadta a meghatározó impulzust nekünk, hogy ezt a tudást a kiváló minőségű illóolajokkal együtt embertársaink számára is elérhetővé tegyük.
Kurt L. Nübling: Annak idején nem léteztek előállítók az illóolajokra, nem is beszélve a minőségi dokumentációkról a növények eredetét a kinyerési módszerüket illetőleg. Így elkezdtünk keresgélni olyan termelő partnereket, akik a mi elképzelésünk szerint állítottak elő. Fontos volt számunkra, hogy a Földön olyan helyeket találjunk, ahol a növények saját maguk találták meg ideális tartózkodási helyüket. Kereskedelmi tapasztalatunk nem nagyon volt, de hatalmas lelkesedéssel kezdtük el vízionkat a gyógyító termékekről megvalósítani.
Kurt L. Nübling: A célunk mai napig is az, hogy a természet sokszínűségét és eredetét megtarthassuk. A természet bölcsességének a respektálása és a kívánság, hogy a lehető legkevesebbet nyúljunk bele, meghatározó pont volt. Meg vagyunk arról győződve, hogy csak a hamisítatlan növényi kivonatok tudják teljes erejüket kibontakoztatni és így gyógyító hatással bírni. Feltétel volt a minősített biológiai gazdálkodás. Ezért kerestük a direkt kontaktust az előállítóhoz.
Ute Laube: A termékeinkben valamennyi illóolaj 100% természetes. Ez azt jelenti, hogy csak a törzsnövény olaját tartalmazzák, nem többet és nem kevesebbet. Például a rózsa több mint 500 összetevőt tartalmaz, amelyek még a legkisebb nyomokban is szükségesek az összhatáshoz. Az összes nyersanyag egy kompromisszumnélküli nagy érzékenységű analitikai minőségi ellenőrzésen megy át és az aratástól egészen a polcon levő kész termékig hiánytalanul vissza tudjuk követni
Kurt L. Nübling: Fontos volt számunkra a fenntartható filozófiánkat élménnyé és látványossá tenni. Példaképpen az épületre kiásott föld mennyiséget 100% ban újra felhasználták. A vízió a természeti szépség és ökológiai felhasználás szimbiózisa volt. Így sikerült a rózsa- és gyógynövényes élménykertünkben a sokféle növénybőséggel biológiai sokféleséget megvalósítanunk.
Ezzel a konceptussal többet adtunk vissza a természetnek, mint amennyit elvettünk tőle. Ami kívülre érvényes, azt belülre is átvezettük: Például új technikák egy 80% -os áramspórlást tesznek lehetővé. Alapfeltétel volt, hogy egyaránt legyen ökológiai és költséghatékony. Időközben a “Naturparadies” (magyarul ” Természetparadicsom”) – ez a postai címünk – nagyon sok látogatót csábít, nagy érdeklődés van az épület- és kertvezetések iránt.
Kurt L. Nübling: Összességében már 30 éve éljük ezt, mi előtt még a “fenntarthatóság” fogalmát mindenki emlegette volna. Nem létezik olyan rész a vállalatunkban, ahol nem figyelnénk a környezetre. Például a csomagolásnál és a logisztikánál az összes aktivitásunk a “GREEN BRANDS” környezeti védjeggyel van minősítve. A munkatársak a munkahelyükön figyelnek a fenntartható tevékenységre, amely gyakran még a személyes értékrendükre is hatással bír.
Ute Laube: A hosszúéves termelőpartnereinkkel állandó kapcsolatban vagyunk, tapasztalat cserét folytatunk és tanulunk egymástól. A nyersanyagaink a Világ minden tájáról érkeznek és Oy- Mittelbergben telephelyen kerülnek további feldolgozásra. Jelenleg 12 termelő partnerünk van, akikkel 25-30 év óta nem csak üzleti hanem baráti kapcsolatban vagyunk. Az új partnereket lelkiismeretesen kísérjük a fenntartható termesztés átállásánál. Kistermelői projekteket segítünk kezdeti anyagi hozzájárulással, oktatással és továbbképzéssel, garantáljuk a nyersanyag átvételét , és terméskiesésnél közös megoldásokat találunk, a nélkül, hogy a minőség rovására menne.
Kurt L. Nübling: Jó 10 évvel ez előtt, amikor a natúrkozmetikai vonalat bevezettük, bizonyára egy fontos lépés volt. Egy további fontos időszak volt 2011, amikor az új épületbe költöztünk. Itt végre meg tudjuk mutatni, mi mögött állunk. A 600 négyzetméteres üzletünk együtt az élményprogramunkkal sok olyan látogatót, akik szívesen hagyják magukat a megélt és érzékelhető fenntarthatóságról meggyőzni, csábít magához.
Ute Leube: Azt kívánom magamnak , hogy továbbra is piacvezetők maradjunk. A fenntartható tevékenységünket tovább folytatjuk azzal a minőségi igénnyel, amely a PRIMAVERA márkát jelképezni. Hitelesség, bizalom és a bizonyosság arról, hogy a termékeinkkel összhangban a természettel egy adag életminőséget és életkedvet tudunk ajándékozni, továbbra is megmarad saját víziómként.
Kurt L. Nübling: A nyersanyag utánpótlásának lebiztosítása nagyon fontos téma. A hosszú éves üzleti kapcsolatainkat továbbra is stabilan akarjuk tartani és kiépíteni. Az kívánom magamnak, hogy az ember és természet közötti egyensúly a termékeink által érezhető és élmény legyen. Egy nagyon gyorsan pörgő világban fontos jól leföldelve lenni -és ezt a szó szoros értelmében gondolom!